• بازدید:
  • دسته بندی: <-CategoryName->
 

نسخه نهایی نرم افزار پخش کا ام پلیر KMPlayer 2014 میتوان به عنوان برترین نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری معرفی کرد . KMPlayer 2014 از فرمت های فایل های صوتی و تصویری VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV پشتیبانی میکند . استفاده از پوسته و تم های رنگی در نرم افزار به کاربر این دسترسی را میدهد تا بتوانند محیط نرم افزار به صورت دلخواه به نمایش بگذارند .تنظیمات مربوط به نمایش در هر مرحله به صورت پیشرفته برای کاربر در نظر گرفته شده است . نرم افزار قابلیت فراخوانی موزیک به صورت آلبومی را دارا می باشد و میتوان از نرم افزار جهت تنظیمات فایل های تصویری در محیط استفاده کرد و با توجه به سایز صفحه نمایش ، قابل تطبیق می باشد . سرعت پخش قابل تنظیم می باشد و میتوان سرعت پخش را کند و یا به آن سرعت دهید . نرم افزار کا ام پلیر از پخش فیلم های سه بعدی به صورت کامل پشتیبانی میکند . در صفحه اصلی نمایش ، معرفی اخبارهای روز دنیا به همراه لینک به صفحه اصلی هر خبر در نرم افزار قرار دارد . نرم افزار KMPlayer 2014 بیش از ۲۰ زبان دنیا را پشتیبانی میکند . نرم افزار ارائه شده مناسب برای سیستم عامل ویندوز می باشد .

ویژگی نرم افزار KMPlayer 2014 :

- پشتیبانی از فرمت VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV

- سرعت پردازشگر بالا

- پشتیبانی از زیر نویس فارسی

- استفاده از تم های گرافیکی

- قابلیت تنظیم نحوه پخش تصاویر

- کنترل کامل زیر نویس

- تنظیمات اکولایزر و پخش صدا

- پشتیبانی از ۲۰ زبان

- فراخوانی فایل از FTP

- استفاده از پلاگین های صوتی و تصویری

- مناسب برای سیستم عامل ویندوز Windows 7, Windows 2000, Windows 8, Windows Vista, Windows XP

- قابل نصب بر روی سیستم عامل ۳۲ و ۶۴ بیتی

.

تصاویری از محیط نرم افزار KMPlayer 2014 :

 

سایت مرتبط : kmpmedia

دانلود نسخه نهایی نرم افزار پخش کا ام پلیر KMPlayer 2014 تست شده با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی همراه با آموزش نصب به صورت رایگان

۲۶

راهنمای نصب

 

- ابتدا نرم افزار مورد نیاز خود را دانلود کنید .

- پوشه دانلود را با استفاده از نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج کنید .

- در داخل پوشه بروید و بر روی آیکون نرم افزار کلیک کنید و مراحل نصب را به ترتیب انجام دهید .

- تمام .

* نرم افزار به صورت رایگان می باشد و نیازی به کرک و سریال ندارد .

 

راهنمای رفع مشکل نمایش صحیح زیرنویس فارسی

ابتدا نرم افزار را اجرا کنید . سپس کلید F2 را فشار داده تا وارد option نرم افزار شوید . سپس از منوی سمت چپ بر روی Subtitle processing کلی می کنید . در منوی باز شده جدید زیر Subtitle processing روی Font Style کلیک می کنید . سپس در منوی سمت راست قسمت CharSet را روی Arabic قرار داده و Close می کنید .

 

راهنمای دانلود



برای دانلود ، روی لینک دانلود کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و صبر کنید تا دانلود تمام شود. اگر از نرم افزار مدیریت دانلود استفاده نمی کنید ، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود ( Internet Download manager ) استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است از صفحه تماس با ما آن را اطلاع دهید تا سریعا مشکل برطرف شود .

فایل های به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر و راحت فشرده شده اند ، برای خارج کردت فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزار ( Winrar و یا Winzip ) استفاده کنید و یا مشابه آن استفاده کنید.

فایل های Crack و patch به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها و فایروال ویندوز به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند . در این گونه مواقع موقتا آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید و پس از اتمام کارتان مجددا فعال کنید .

توجه داشته باشید که از این پس فایلهایی که حجم آنها بالای 100 مگابایت می باشد قابلیت 5% ریکاوری دارند . به همین دلیل مشکل اکسترکت کردن فایلها تقریبا به صفر می رسد . پس اگر با مشکل اکسترکت کردن فایلها روبرو شدید کافیست نرم افزار Winrar را اجرا کنید . سپس از داخل نرم افزار فایلهای دانلود شده را انتخاب و در بالای نرم افزار بر روی Repair کلیک کرده و مسیری را برای دخیره مجدد انتخاب نمایید .

 

مشخصات


شرکت سازنده: kmpmedia 

حجم فایل: 30 مگابایت 

تاریخ انتشار: 1393/01/17

 
 

دانلود

 

دانلود با لینک مستقیم:

 

 

سفارش محصول

برای سفارش محصول و دریافت پستی آن درب منزل و یا محل کارتان فرم زیر را پر کرده تا با شما تماس بگیریم.

سفارش دادن

رمز عبور

www.download.ir 

کلمه رمز برای تمامی فایل های فشرده www.download.ir می باشد. تمام حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

 

کلمات کلیدی


                                         

گزارش

در صورتی که لینک های دانلود با مشکل مواجه هستند، با استفاده از دکمه ی زیر گزارش آن را برای ما ارسال نمایید.

 

 

 


ADS

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط : محمد امین/حسین در تاریخ :